Selam Kızlar🌝 29+3 deyim bu haftaya kadar Karnım pek büyümemişti. Önden hala bi şey yok kıyafetlerime hala giriyorum ama artık yandan bakınca baya belirginleşti. Fakat insanlar yalnız karnın büyüdü iyice diye tepkiler vermeye başladı birden çıktı diye sanırım eşim bile söyledi bu sabah kartımı severken🤦🏻♀️ Neredeyse 7 yi bitiriyorum tabi ki çıkacak bebek 40 cm. Ama insanların tepkileri😒😒