Merhaba, kızlar çam sakuraya gidiyordum bir süredir ama şuan randevu alınamıyor. 40+3 olduk ne bir sancı ne bir belirti var🤷🏼♀️ Bu durumda acilden giriş yapsak ne yaprlar acaba kontrol ederler mi ya da doğum için ne kadar bekletirler bilgisi olan varsa yazabilir mi:)