Defne34 o doğum parası dwdiğiniz doğum raporu nedeniyle hastalık raporu gibi sgk tarafından işçiye ödenen rapor parası ise kamu çalışanı maaş almaya devam ettiğinden almıyor. Sgklıların maaşı kesiliyor işveren maaş ödemiyor 2 günden fazla raporlarda dolayısıyla sgk brüt maaşın ⅔ ü kadarını ödüyor sgklıya. Bazı şirketler beyaz yakaya maaş ödemeye devam eder, bu kez işverene rapor parasını geri verir çalışan. Bu aynı kol kırılması, apandisit ameliyatı falan durumlarında rapor alınmasında da bu şekildedir. Yani ekstra bir ödeme, sgklı kadına bir ödenek değildir. Çocuk yardımı var birde o da başvuran herkese yatırılıyor. İlk çocuk için 200 lira mı ne.