Herkese merhaba ben 7 haftalık hamileyim ama hiç bir belirtim yok sadece ara sıra karnımına sancı giriyor onun dışında normal hayatım nasılsa aynı o şekilde gidiyor hatta geçenlerde temizlik yaptım kendimi çok yordum bebeğede birşey olacak diye çok korktum sizce bebeğime zararı olmuşmudur sizlerde belirtiler neler bende belirti olmaması normal mi