Gamzeadnan ayy çok sevindim inanın sizin adınıza… Çok korkuyorum öyle zorki… Tatil olduğu için kadın doğumcum yok… Yazıyorum ne kullanmalıyım ne yapmalıyım diye iki tık bile olmuyor… Arıyorum zaten kapalı… Burda okuyorum gebeler muhakkak hastaneye yatmalı kan sulandırıcı vericekler diye… Sadece testim pozitif çıktı eve gelen filyasyon ekibi kapıda kadın doğumcunuza sorun diyip gittiler… Sen can taşıyorsun şöyle yap şunu iç veya hemen doktora git hastaneye yat kan sulandırıcı şart falan demediler… Öyle evde kah yatıyorum kah ağrım ateş oldukça parol içiyorum… Bolca su içip sadece meyve yiyebiliyorum… Pek yatmaya çalışmıyorum elimden geldiğince hijyenime dikkat ederek ev işi yapıyorum