Hatice-93 Ben de aynı şekilde ağır grip geçiyorum. 3-4 gündür. İlk olarak boğaz ağrısı ile başladı ve belirttiğiniz semptomların hepsini yaşadım. Ayrıca ben çok kustum ve hiçbir şey yiyemedim. Serum takıldı, parol içtim. Eşim organik tavuktan sarımsaklı limonlu tavuk çorbası yaptı yavaş yavaş ondan yedim. Meyve yemeye çalıştım. Bolca dinlendim ve dinlenmek vücuduma iyi geldi. Hala öksüyorum ve sesim çıkmıyor ama daha iyiyim. Bal-zencefil-limon karışımı yaptım. Bu karşımdan sabah akşam birer kaşık yiyorum. Boğaz ağrıma iyi geldi. Kozalak şurubu alabilirsiniz, boğaz ağrısı ve öksürük için çok faydalı ve doğal. Çok geçmiş olsun 💐