Suan 5+5 haftalıgım doktor bayramda sonra gel kalp atısını duyalım dedı sizce suan duyulmaması nornal mı kesenin gelişimi güzel dedi aksı bir durum olsa söylerdi heralde dimi ilk gebeliğim o yüzden acemiyim bilgilerinizi paylasır mısınız 🙏💕 sizlerinki ne zaman duyuldu, kesenin içinde noktada olsa gördünüz mü? Yoksa bebeği görmek için erken mi