teachervera ben abartıyı pek sevmediğim için üzerinde bebeğimin ismi yazan, süslü bir ikramlık yaptırmadım. Normal, şık çikolatalar alıp ikram edeceğim gelenlere. Ama eğer özeniyorsanız yaptırın tabi ki 🥰
organizasyon firmalarında minik bal kavanozları görüyorum, hoş oluyor.
İsim etiketli, draje ve çikolata yapılıyor genelde
yine süslü etiketli değil ama hastane çalışanlarına ikram etmek içinse dondurma iyi gider bu sıcaklarda 😅😅😅