Gebelikten önce de var olan kabızlık sorunumu minimum seviyeye indirmek için 4 aydır elimden geleni yapıyordum. 4 gün önce memlekete geldim hava su değişikliği ve beslenme düzenimde de değişiklik olunca kabızlık tekrar nüksetti. Dün ağlayarak hastaneye gittim, acilde lavman için bir sıvı verdiler bunu uygulayın diye. Benim zaten ayakta duracak halim yok, oturamıyorum, sanıyorum ki hemşire uygulayacak. Kendim tuvalette halletmek zorunda kaldım. Çok zorlandım. Bunu yaşamayın diye söylüyorum asla bu dereceye gelmeyin arkadaşlar çok çok çok korkutucu ve çok acılı. Dün hep düşündüm acaba doğum bundan daha mı acılıdır daha mı kolaydır diye. Saatlerce çömelmekten ve ıkınmaktan dolayı o kadar üzgünüm ki bebeğime bir şey olacak diye 😣 pzt kontrolüm var günler nasıl geçecek bilmiyorum 😣😣😣😣😭