Avrupa yakası ise Türkiye Hastanesi Özgür Çetiner . Doğal doğumu destekleyen harika bir doktor . Ben hiç dikişsiz yırtıksız ilk doğumumu yaptım kendisiyle . Hem kontrollerde açıklayıcı , abla tavrı hem de doğumda ki tavrı gerçekten Allah bin kere razı olsun harikaydı. Şimdi 38 haftalık hamileyim Balıkesir’e taşındım . Eğer gözüm kesse İstanbula gitmeyi kesinlikle onunla doğum yapmayı çok isterdim .