NurZenkin 11+1 hamileyim.Grip oldum sandım birde korona muhabbeti var. Iyice korktum ama 2 gün sonra 20 lik dışım çıktı.Var mı böyle olan anne adaylarımız?
gulben-26 NurZenkin canım bende çok şiddetli çektim o ağrıyı,son trimester döneminde olduğum için çekimde yapmadılar ağrı kesici ve largopen antibiyotik verdiler sende bir doktora görün bakalım hiç çekme o ağrıyı