Elemmm Tüy dökücüler ciddi kimyasal içeriyor bu yüzden hamilelikte kullanılması çok tehlikeli. İnternetten yazıp aratırsanız zaten çıkan sitelerde hep aynı şeyleri görürsünüz. Görüntünüz bebeğinizin ve sizin sağlığınızdan önemli değil inanın kimse sizin göbeğinizdeki tüyle ilgilenmez. Kullanmayın kesinlikle.