Arkadaşlar 17+6 haftalık gebeyim iki gündür midemde şiddetli bir ağrı ve kasılma var dalga dalga geliyor sanki biri mideme bıçak saplayıp yumruk atıyormuş gibi agrıyor Çok afedersiniz gaz ve geğirtide oluyor.yutağımdan mide ve bagirsaklarıma kadar etkili bir ağrı ama hedef midem.doktorum antibiyotik vermişti enfeksiyon için onu kes dedi zaten 5adet içmiştim sabah_aksam.sonra Dr bırak dedi bıraktım ama ağrının sebebi ne bilemiyorum.bu durumu yasayan varmı ne yapmalıyım.