Aleynanurkcn Normal hamilelik süresi 9 ay 10 gün olarak hesablanıyor yani tam 40. Hafta da doğması gerekli ama bâzı istisnalardan dolayı erken gelen de oluyor 40 haftayı aşmaya başlayan da oluyor . Bâzı kişiler bebeği karsıklarında hissetmeye başlıyor ama herkes de olacak diye birşey yok, eh hepimiz hemen hemen biliyoruz bir diğer göstergesi de nişan gelmesi böyle pembemsi bir sıvı ama pek de pembe değil . Doğuma birkaç gün kala geliyor genellikle . Ayrıca bebek büyüdükce kasılmalar da artıyor ama bu kasılmalar daha fazla olmaya başlıyorsa doğumun habercisi de olabiliyor . Yani birde bunun yanında artık bebeğin suyunun patlaması da olabiliyor (amniyon sıvısı.) Herkeste farklı şekilde başlayabiliyor ama bunlar, ve düzenli sancılar da gelmeye başlıyor . Onun dışında doğumuma az kaldığında sırtım sökülecek gibi ağrıyordu ve çok sık tuvalete gitmeye başlamıştım, rahatsızlık vermeye başlıyor az bir süre sonra .