Bugün doktor kontrolüm vardı 38 haftalık oldum ve doktor çok az açılma var dedi. Eve geldikten sonra sancım oldu ve şimdi de nişanım geldi. Nişan geldikten sonra su da mı geliyor ya da ne kadar sonra dogum baslıyor. Doktora gitmeli miyim düzensiz sancılarım var