MerveKaya38 Ne kadar işe yarar bilmiyorum canım ama yürüyüş yapmak iyi gelir . Eğer iyi hissediyorsan bol bol yürüyüş yap, eğer hastanede imkanın varsa ılık duş da alabilirsin . Ama böyle çok katı yiyecekler yeme (kuru fasulye, bakliyat vb.) Bu daha çok gazının birikmesine yol açar . Birde papatya çayı deneyebilirsin tam nasıl yaptığımı hatırlamıyorum ama bardağımın içini suyla doldurup içine 1 ya da 2 tatlı kaşığı kuru papatya atmıştım, sonra bunları biraz kaynatıp içmiştim . İnternetten araştırabilirsin tam hatırlamıyorum nasıl yaptığımı .