Doğumumu burayı yazmayı bekliyodum herzaman ptesi günü sancım basladı evde kac saat cektim hasthnaye gittim 3 cm acılman var dediler yatısımı yaptılar suni sancı verdiler bana baya zordu 5 cm kadar dayandım sonra çıkarın serumu dedim ben cıkardım serumu suyum gidiyordu o anda sezeryan olacam dedim devlette olduğum için yapmadılar istege gore özele gittim imza bana atırdılar cnku bebek artık hazneye girmişti yapamadm normal dogumu özele gidip direk sezeryana aldılar beni cok Zor suni sancı dayanılacak gibi deildi yapamadm sezeryanla doğumum oldu kızım 🤦♀️🤷♀️