Kızlar serum takıldıktan sonra her iki elimde de karıncalanma oldu 2 saattir hemen hemen geçmiyo hastanedeyim hala hemşireye bildirdim fakat sabah bakarız dedi ama ben anlam veremedim damar yolu açılan elimden daha çok diğer elimde çok fazla karıncalanma var parmak uçlarımda daha çok sizce sebebi nedir bilgisi olan varmı