Seda9507 merhaba, sadece sağlık ocağına mı gidiyorsunuz yoksa başka bir hastanede takibe başladınız mı? Mesela beni aradılar ama zaten baska hastaneye gidiyorum diye testlerinizin sonuclarını gönderin gelmeyin bosuna biz de aynısını yapacaktık zaten dediler. Ayrıca siz bildiriyorsunuz sanırım hamile olduğunuzu (beni arama sebepleri sağlık ocağı değişikliğiydi-telefonda hamile olduğumu öğrendiler)