Rmys09 benim 3 haftadır var ne yaptıysam geçmiyor. Çamaşırları yüksek derecede yıkayıp kuruduğunda ütüleyip kullanıyorum gün içinde bazen 2 kere değiştiyorum su karpuz vs tüketiyorum hijyene sürekli dikkat ediyorum ama yok fitil kullandım 1 hafta filan normale döndü sonra yine aynı. Ben de akıntı dışında belirti yok bi de sık idrara çıkma haftam ilerledikçe hem bebek baskısı hem enfeksiyondan daha sık çıkıyorum. Bi yolunu bulursanız bize de söyleyin lütfen Allah yardımcımız olsun 🤲