GulcanDongel minnakannesi1 asermeyle cinsiyet belli olmuyo malesef. Ekşi tatlı aşerdim hep, oğlum olucak.
bebeliannegeldi minnakannesi1 benim de ilk gebeliğim boyunca canım hiç tatlı çekmiyordu. Hep ekşi şeyler isiyordum. Limon bile yiyordum. Oğlum oldu. Şimdi ikinci gebeliğim yine ekşi yiyorum daha belli değil cinsiyet.
Aylinsemih minnakannesi1 valla sürekli tatlı aseriyordum hiç ekşi asermedim birkere de karpuz asermistim ve erkek rüyamda bile goruyordum
minnakannesi1 Ben portakal kavun ve bir kızım var🐣 Şuan profiterol ve soğan aseriyorum cinsiyet belli degil🙈
373437 14.haftaya giricez 😊😊ilk öğrendiğimden beri Aşırı eksi şeyler istiyo canm .normalde tatlı tutkunuyum ama hamileliğimden beri bıraktım tatlıyı .ekşiye yöneldim 😊😊
Lavantakokusu Ye tatlıyı çıkar hakkıyı muhabbeti bende tutmadı malesef. Tatlı yiyemiyorum hiç, çoğunlukla tuzlu ekşi şeyler ve cinsiyetimiz erkek Allah nasip ederse 😊
Gkc92 minnakannesi1 aşerme ile cinsiyetin bi alakası yok.hatta aşerme diye bi şey de yok kokulara daha hassas olduğumuz için bazı kokular yiyecekleri anımsattığı için yiyoruz. Ki ben hiç aşermedim gerçi 😂
Kbr_46 minnakannesi1 ilk hamilelimde eşki yedim sürekli kızım oldu ikinçi hamilelimde de hep tatlı yedim oğlum oldu bu hamilelim de de açı yemek istiyorum paça içtim dün bir kaç haftadır canım istiyor du çiğköfte yiyorum arada bir