Kizlarr iyi geceler, su an 36+5 te bulunuyorum.
Bugun biraz is yaptim biraz agir kaldirdim ve ardindan belimin alt tarafina feci bir agri girdi. Yerimden kalkinca dogrulamiyorum bile acidan galiba belimi incittim. Sanci oldugunu dusunmuyorum cunku hareket etmeyince agri cok hafif kaliyor, bebegimin hareketleride iyi. Sizce hastaneye gozukmem’gerekir mi?