Mumyy az önce gitim nst de sancı çıkmadı 41 haftaya 3 gün var 3 gün boyunca hastaneye gel nst ye gir dedi çok kötü devlet doktorları bağırıp çağırıyor 1 hafta önce gitmiş tim niye hergun gelmiyor sun fln dedi pislik düşüncesiz doktorlar ya özel daha ilgili