elisa123 hiç endişe etme. Gebelik şekeri diyetle yada insülinle kontrol altına alınabiliyor. Burada önemli olan doğru şeyleri yemen. Herşeyden yersen bebeğin çok kilo alır, iç organlarında şekeri birikir. O yüzden şeker içeren hiç bir gıdayı tüketme. Beyaz ekmek, tatlı, çikolata, reçel, pasta, börek, çörek yememelisin. 3ana 3ara öğün beslenmelisin. Ekmek olarak kepekli yada çavdar ekmeği tüket. Protein ağurlıklı beslen. Sabah bir yumurtan yanında 2ceviz, bir brdk çay, söğüş domates biber salatalık, iki dilim ekmeğin, peynirin olsun. Kahvaltın en geç saat 9 olsun. Saat 11gibi 1meyve yanın 1brdk ayran. Öğlen 3köfte kadar et, sebze yemeği, iki dilim ekmek yada bir dilim ekmeğin yerine 3kaşık bulgur pilavı, yarım kase yoğurt, salata.. Öğle yemeğinden 2-3saat sonra iki galeta, bir meyve, bir kibrit kutusu kadar peynir… Akşam da öğle yemeği gibi öğün yapmalısın. Gece 1brdk süt, 5-6 adet badem, bir meyve.. Öğün araların 2-3 saat olmalı. Zaten ptesi seni diyetisyene gönderir. Diyetisyen haftana ve kilona göre liste verir. Ptesiye kadar bu yazdıklarıma uymaya çalış. Benim diyetim bu şekilde şükürler olsun diyetle şekerim çok iyi insüline gerek görmüyor doktorum. Diyetime harfiyen uyuyorum