msakimm Kızlar 13 gün oldu doğum yapalı bebeğimi emziriyorum ve göğüs uçlarım mahf oldu ne yapmam lazım tavsiyeniz var mı
milena11 msakimm doğru emzirme tekniği önemli. Sadece ucunu değil tüm kahverengi alanı bebeğin ağzına alması lazım. Çok yaraysa hemen gümüş kapak alın. Yada lansinoh un göğüs kremini kullanın. Ama gümüş kapak daha çabuk geçirir
Burcu_NFUE msakimm garmastan pomad öneriyoruz genelde yeni doğum yapmış annelerimize çok faydasını göreceksin
Nuraslanklc msakimm tekniğinin doğru olduğundan emin ol onun dışında eğer varsa ayva çekirdeğini suda bekletip onun jelini sürebilirsin iyi geliyor başka da zamanla geçecek birşey az daha sabret 10 güne kadar geçer
msakimm milena11 kremi kullanıyorum pek faydasını görmedim sade ucunu emzirmiyorum o şekilde daha çok canımı yakıyor
balyanak2geliyor Sürekli sil göğüs ucunu nemli tut duş alırken masaj yap benim hemen yumuşayıp geçmişti yaralar
msakimm Burcu_NFUE denemediğin o kaldı onuda denicem inşallah faydası olur emzirmek istemiyorum acıdan ağlıyorum
balyanak2geliyor msakimm en geç 1 haftaya geçer azcık sabır bendede yara olmuştu inan o kadar ağrıyorduki topuklarımi yere vuruyordum acıdan ama 5 gün içinde geçti göğüste alışıyor cunku
Cns34 msakimm ya burda biri tahinin üstünde oluşan yağ var ya o beni iyileştirdi demişti küçük bi tane al da dene bakalım
BrcYrt msakimm ben de aynı sorunları yaşadım emzirmek istemiyordum ağlaya ağlaya emxirdim daha sonra cildiyle doktoruna gittim bi ilaç vermişti hemen geçti çünkü diğer kremler hiçbir işe yaramıyor istersen doktora git daha iyi olur bence
BrcYrt BrcYrt biri yorumlara yazmış Garmastan Pomat diye sanırım benimki de buydu çünkü mavi renkli bir krem diye hatırlıyorum
Nymphadoraa Garmastan kullanıyorum. Onun dışında gümüş kapak da takıyorum aralarda. Göğüs ucunu nemli tutuyor ayrıca ucunun çamaşıra değip acımasına da engel oluyor. Çok geçmiş olsun ne kadar acıdığını biliyorum 😐ama emzirdikçe zamanla geçiyor