Zambak Kızlar 14 haftalık hamileyim.Yürürken bebeğimin durduğu yeri hissediyor gibiyim böyle bişey yaşayan var mı yani olabilir mi?
Zambak Ay hareketlerini hissetmeyi o kadar çok istiyorum ki😍şimdi durduğu yeri yürürken hissedince bile tuhaf oldum yani eskisi gibi değil orda bişey olduğunu hissediyor insan😍hareketlerini hissetsem ağlarım herhalde😍
Zambak KayaAlTimimi inşallah arkadaşım🙏🏻Allah hepimize sağsalim kucaklarımıza almayı da nasip etsin🙏🏻
Zambak RumeysaGen inşallah doğru şeyi hissediyoruzdur🙏🏻Çok harika bişey dimi orda bişey olduğunu hissetmek😍