Eypelifnr Bir saattr sol kasığımda ağrı var 35 haftalık hamileyim idrarım koyu kahveydi simdi kırmızıya döndü birşeymi oldu yaşayan varmı aranzda hemen hastaneye gitmelimiyim ne olur görün 😔
_hira_ Eypelifnr doktorunuza ulaşma şansınız var ise ulaşın hemen ve vakit kaybeden acile gidin bence . İnşallah bir şey yoktur ama ne olur ne olmaz bir an önce gidin ( enfeksiyonda yapabiliyor )
Biryolcu Eypelifnr hem yukarda kalsın hem de tabiki gidin kırmızı diyorsunuz çokk ciddi bir enfeksiyon olabilir ya da başka bir şey Allah korusun ihmale gelmez. Lütfen ihmal etmeyin korkutmak istemiyorum ama bizler doktor değiliz teşhis koyamayız ve kırmızı diyorsunuz bence ciddi bir durum
milena11 Eypelifnr İdrarınızın kahverengi olmaması normal değil muhtemelen böbreklerle ilgili bir sıkıntı var. Kırmızıya döndüyse aktif kanama var demektir. Hiç beklemeden hemen gidin acile
1_minik Eypelifnr korkma bebiş hareket ediyorsa panik olma…idrardan geliyorsa kan zaten onla alakalıdır…belki taş düşürüyorsan….en iyisi acile gidip muayene olman…rabbim korktuğuna uğratmasın canım 🌸🤲🏼
Eypelifnr Hastaneye gittim hemen yalnz kayseri devlet hastanesi acili ve kadın doğum bölümü yokmuş tahlil istedi bebeğe bakamadk ama oynuyr bebek. Idrarda kan ve enfeksiyon cıktı taş düsürüyormuşum inşallh bebeğim etkilenmez 😔😔
Eypelifnr Didonutella bende çok korktum bebeğe sahip olmak icin cok ugrastm rabbim kazasz belasz sağ salim kavustursun cok sancm var hala parol almak zorunda kaldım umarm bebeğe birsey olmaz ne olur dua edin😔
Didonutella Eypelifnr paroldan bişey olmaz canım merak etme. Baş ucu ilacımız o bizim ☺️İnş ağrın sızın bir an evvel geçer. Dualarımız seninle ☺️