Gizem12345 salı günü bende aynı dertten muzdariptim. Parol yuttum ama kesmedi. Diş etim şişmişti resmen. Gece boyu hiç uyumadım ağrısından. Sarımsak falan koydum ama nafile. Sabah ezanı okunduktan sonra eşim artık dayanamadı kalk hastaneye gidelim dedi. Diş hastanesine gittik. Gargara,antibiyotik falan verdi doktor eve gelip gargara yaptım, onun üzerine uyudum. Bir de saat 2 gibi yaptım ne ağrı kaldı ne sızı çok şükür. Bence sizde doktora gidin.