Htc456 benim ultrason da ense kalınlığı 2.78 çıkmıştı yüksek dedi doktorum çok araştırdım çok doktorlarla konuştum sonuçlarımı attım Ankara’da burda özel kiliniklerdeki bi çok doktorla görüştüm instegramdan telefonla benim gibi yüksek denilen bi çok kadınlarlada konuştum hatta şu an onlarla instegramda takipleşiyoruz bebekleri gayet sağlıklı için rahat değilse de detaylı ultrasona git ben öyle yaptım bekledim doktorum demişti varsa öyle birşey illaki bir belirti çıkar diye detaylıda hiç bir belirti çıkmamıştı o zaman da bebeğin yüzde 99 saglıklı dedi bunu ancak dogumda net görürüz dedi eğer öyle olursada oda allahtan kaderinizde o varmış diycez demişti ben kendimi iki duruma da hazırladım zor olsada ama yinede içm rahattı Rabbim çok büyük