Zelsonr Dilekcnkn Geceden sonra 84 inşallah 🤲💙 28+0 olucaz oğluşumla bende heyecanla sabırsızlıkla ve az bişi korkuyla bekliyorum bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🤲
Betuldoksan Dilekcnkn ikinci gebeliğim ama ilk mis gibi heyecanliyim benim de soooonnnnn 1 gün ameliyat ile olduğu için pazartesi sabah yatisim yapilacak
Hippolyte_28 Yumurcakk 19 a kadar doğması gerekiyormus. Normal dogum olacagi icin beyefendinin teşrif etmesini bekleyeceğiz. Cani ne zaman gelmek isterse yani 😅😅😅
Yumurcakk Hippolyte_28 benımde 17-19 arası gelcek diyr beklıyorum erkek cocuk gec gelıo 😂 bnmde öyle sağlıkla al kucagına ınsaalh