Urberrak Canlarım benim bugün 9.haftam bitti birden göğüslerim dekorasyon acıma kesildi kasıklarıma kramplar girmiyor çok korkuyor yaşadınız mı böyle bı şey
Urberrak Deniz59 goguslerimin acısı bir gece içinde kesildi o canımı sıkıyor şu an yarın hemen doktora gidecem bı şey yoktur demi
Deniz59 Urberrak boşuna gitme doktora 😁 mwRak etme bebişin iyidir ama gene içini rahatlamak için gidebilirsin şimdi düşünürsün acaba bebek iyi mi diye ileri haftalarda dersin niye oymamıyo bu diye yani doğurana kadar dertliyiz😁😁
Deniz59 Urberrak benim hiç bi belirtim olmadı merak etme yani kendi kendine boşuna kuruntu yapıp canını sıkma bende senin gibiydim keşke yapmasaydım diyorum kötü düşünmeseydim 🥰
Urberrak Deniz59 çok teşekkür ederim gene içim rahatlasın canım bı giderim yarın 9.30 doktorum randevu verdi dua et bana ölurmü güzel kalpli anne sağlıkla al çocuğunu kucağına insallah
Deniz59 Urberrak ben dedim sana canım kafanı hiç yorma öyle şeylere için içini yer sonra güzel şeyler düşün hep hareketlerini hissetmeye başlayınca rahat edersin biraz daha ☺️