Sekerparea Merhabalar biz 7 aylık olduk hala kararsızlık içindeyim😬ilk kızımın adı Mira. 2. Kızıma Arya veya Lidya düşünüyorum sizce hangisi 😊🌸🌸
hamishanne Mltm88 Lidya bir antik kent ☺️ Sekerparea Bence Lidya kulağa daha hoş ve gizemli geliyor 🥰
VeraVrea Lidya yı sadece mğge anlı nın kızı olarka biliyorum, lidyalılar a özel bi ilginiz yoksa hiçbir manası olmayan bir isim olacak parayı ilk bulan devlet 😂
Aydabdullah Sekerparea lidya diyince aklima midye geldi bence arya alya ayda olabilir tabi size kalmis '