Zeynepccc Daha önce de yazdım ama kimse cevap yazmadı topuk kanı ilk alındığında pozitif çıkıp ikincisinde temiz çıkan var mı
Purpura26 Zeynepccc Yani bu soruyu happykidsde sorsan daha çok cevap gelir belki. Yinede üstte kalsın
Siibeell Zeynepccc önceki sordugunuzda da cevap vermişler hep, korkmayın o deger kanın saklanma koşullarından ötürü yanlış çıkabiliyo her türlü ihtimale karşı 3. Defa kan vermiştik bizde çok şükür bi sıkıntı çıkmadı, %90 yanılma oluyo demişti hemşire
Zeynepccc Yaso26 insallah insallah benim ki de öyle çıkar hatta bütün masum bebekleri allah korusun düşünmesi bile zormuş
Mucize_anne32 Arkadasimin sikintili çıktı saglik ocagi aradi sonra ikinciyi vermek icin oda bir hafta sonra falan cikiyor dendi kizin sutu kesilmesin diye ozele gittiler ozelde verdiler hic bisey cikmadi
Yaso26 Zeynepccc içinizi ferah tutun anne sütü yeteri kadar almazsa numune de sıkıntı olursa yada anne tiroit ilacı kullndiysa hamileyken onun etkisi oluyor bı süre bebekte o yüzden pozitif çıkıp yanlışlık olabiliyor demişti hemşire bana
Pembe_duslerr Zeynepccc bizimmm oldu canım şükürler olsun öldüm öldüm dirildim ikimci sonucumuz temiz geldi şükürler olsun kızımda.Sağlık ocagında alınan değil mi ne dediler ne cıktı anlatabilirrmisin
Zeynepccc Pembe_duslerr ben özel hastanede doğum yaptım orda bi gece kaldık diğer gün çıktık çıkmadan almadılar 2 gün sonra gelin dediler gittik geçen gün sağlık bakanlığından aradılar fenilketonüri değeri 2.3 çıkmış normalde 2 ve altı olması lazımmıs beynimden vurulmuşa döndüm o kadar üzüldüm ki her baktığımda içim acıyor gittik ikinci defa kan verdik salı veya carsamba sonuç çıkacak insallah temiz cıkar
Zeynepccc Yaso26 insallah gerçekten çok zormuş bi an BİLe aklımdan çıkmıyor su an sizin yazdıklarınız bana umut oldu
Pembe_duslerr Zeynepccc inşallah canım hem hastanede hem saglık ocagındada alınıyor bizim saglık ocagındaki alınanda sonucumuz kötü genetik bir hastalık cıkmıstı şükürler olsun ki ikinci sonucumuz temiz geldi cok yıpranmıstım mafolmustum.inşallah temiz gelir içinizi ferah tutun bol bol dua edin
Yaso26 Zeynepccc içinizi ferah tutun Rabbime emanet olsun hepimizin evladı hayırlı haberler alın inşallah 💜🤲🏻