38 haftalıgım bugün kontrole gittim çatı muanesi için ama alttan muane yapmadı normal hersy die ultrosondan baktı bakması gerekıyomı karnımdan herrsyı görebiliyomu anlayamadım yani hersy normal dedi kafam karıştı ? Çatı muanesi olmayan varmı
bide rahmim cok fena sızlıyo agrı var bu normalmi bunuda sormayı unuttum karnımda belimde sancı yok sadece rahmimde var