Evlilik yıldönümümüzde içimden hicbir sey yapmak gelmiyor. Eşim özel günleri hep unutan biri ama o gün dışarı çıkar gezeriz pek özel bir seyler yapmayız. Eskide heves ederdim simdi hevesim kalmadı. Hediye almak icimden gelmiyor. Sizce bu sevgi eksikliği midir? Sevgim eksilmiş mi?