Cennet4545 Bebeğin ilk haraketini ne zman hissederim kızlar siz ne zman hissettiniz ben 13 haftalığım
Pinar__50 Cennet4545 17. Haftamda hıssetım suan 25+4 ve daha net hissediyorum içimde bir o yana bir bu yana gıdıp gelıyor 😂 Çok güzel bir his ☺️