Halime0638 Hamişler sizdede oluyormu bilmiyorum ama tuhaf bir şekilde 10 dk da bir 20 dk da bir sürekli lavaboya çıkıyorum çok rahatsız edici geceleri uyuyamıyorum 6 haftalığım ama başından beri bide su icme istegi geliyor sürekli sizdede varmi bu durum?
[silindi] Halime0638 aynı bende öyle suya doymuyorum sürekli içim yanıyor ve tuvalete gece 2 kere kalkıyorum uykum sürekli bölünüyor bende 5. Haftadayım
B123N Halime0638 çok normal hamileliğin belirgin belirtilerinden biri zaten. İlk zmanlarda cok sık oluyor canımm😀😀 suyunu azaltma ama su bol bol tüket
Nesegazi Halime0638 ilk ve son zamanlar normaldir ama yinede her ihtimale karsi saglikocaginda idrar tahlili verin ki enfeksiyon olursa önlem alir doktor
Halime0638 [silindi] sen yine iyisin keske 2 kere kalksam kac defa kalkıyorum hatırlamıyorum bile o derece su içmeyince bogaz kurulugun oluyormu ama kisa bi zaman aralığında
B123N Halime0638 zamanla azalır. Bende öyleydim geceleri sürekli uykum bölünüyordu lavaboya kalktıgım için. Ve sonrasında uyuyamıyordum. Gercı hala öyle en az bir kere kalkıyorum şuan