Kızlar bugün bebeğim hareket etmedi etse de hep vajinama bıçaklar şeklinde oldu ve gün içinde sürekli iç çamaşırım ıslandı kendi doktorum da yoktu devlet hastanesine gittim alttan mıayne etti suyun gelip gelmediğine baktı ve vajinal ultrason ile baktı bebeğe zararı olır mu bilginiz var mı ?