Bende gecirdim idrar yolu enfeksiyonu ama ben anlamadim bile, saglikocagi idrae tahlili istedigi icin orda cikti ama düşük dedi.doktorumda tek kullanimlik şase verdi.Onuda gece yatarken iciyorsun sabaha kadar wcye gitmiyorsun iyice temizlenmesi icin.Ama sizinki yüksek olduğu icin antibiyotik verse daha iyi tedavi olurmus ama doktorunuz daha iyi bilir tabi