Nilerkanc 14+3 haftalığım baygınlık geliyor sıcaktan su gibi oluyorum. Allah ileri hafta olanlara sabır versin diyorum. Siz nasıl başa çıkıyorsunuz 🤓
Melek_Erten Nilerkanc 38 haftaligim su gibi oluyorum zaten ağırlık var iyice bunaldim depresyon moduna sokuyo beni üstüne bide bide bulantıları tekrar bas gosterdi imdattt yani 😢
Mzyyn27 Melek_Erten bende 37 haftalık hamileyim. Antalya da yaşıyorum. Klimayı beş dakika kapatamıyorum. Duştan çıkınca bile bir ter basıyor. Ve mide bulantılarımmmm 😩😩😩 ilk aylarda hiç yaşamamıştım ama son haftalarda başladı ve şuanda bile uyutmayan bir bulantım var 🥺
Melek_Erten Mzyyn27 mide bulantisi 5. Haftamdan 28 kadar yasamistim. Hergn kesintisiz sonlara dgru ohh rahatim derken tekrar bas gosterdi sinirim harap oldu aglayarak kusuyorum artik
Redpepper Klimadan ayrılmıyorum yani yatış mod 😂 zaten erken doğum riskim var o yüzden yatmam gerekiyor
Mzyyn27 Melek_Erten çok zor mide bulantısı 🤢 son aylarda bebek büyüdükçe rahim mideye baskı yaptığı için de mide bulantısı olabiliyormuş. Allah hayırlısı ile bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Ipekbalyanak minnakannesi1 Aslen sivaslı olup Adana gelini olarak al benden de o kadar. Klima al yoksa evi terkederim gelmem dedim aldı 😅☺️
Rabiaduymus Nilerkanc ben nereye vantilatör oraya cam kapi her yer açık 🙄ama ne fayda son ayda olanlar anlar bu durumu
Happy-41 Nilerkanc gece gündüz şu gibiyim sürekli üst değiştirmekten sıkıldım gerçekten degistirmesem sırtım boynum tutuluyor ,saçımı kurutmasam sinüzit oluyorum çok sıcak ve nem yoruyor resmen el ayak sismelerinden bahsetmiyorum bile .
Hemsireanne7979 Nilerkanc ben 21 haftaligim ölüyorum resmen çalisiyorum bidr maskeyle hastalarla ic iceyim tansiyonum dusuyor artik
Minigimm0611 Nilerkanc günde 3-4kez soğuk duşa giriyorum vantilatör gece gündüz sürekli acık evde resmen iç çamaşırlarıyla gryorum 37. hafta bitmek üzre hiç kolay değil son 15 gün nasıl grcicek bakalım 😏
minnakannesi1 Ipekbalyanak ahahaha😀😀 kliması odaya geçtiğim an sırılsıklam oluyor insan 😀 eşimin ailesi adanada yaşıyor felaket sıcak bakalım bu sene nasıl geçecek hamisken 😀
ozanmincim Nilerkanc öldüm bacım bacım.39 haftayım ve nefesim kesiliyor sıcaktan.kardeşim görüntülü aradı az konuştum kapat girip bi duşa serinliyeyim yoksa bayılacam dedim kıpkırmızı oldum bi anda sıcak basıyor ya 😅 gülüyorlar tabii 🤣