egogcee pedlileri açması zor oluyor canım en rahatı pedsiz olanlar gögüs uçların belli olursa gögüs pedi yapıştırırsın sütyenine zaten inan emzirmek ilk aylarda zor olacak bebeği tutmaya alışmak felan bir de sütyenin seni bunaltması kıçarıp atarsın en rahatı pedsiz ve balensizler