Kızlar iyi akşamlar ben normalde 18 haftalık hamileyim diye biliyordum Geç döllenme olmuştu geçen kontrolüm vardı doktor bey 19 haftalık bir hafta önde gidiyor dedi bu iyi bir şey mi birde o zaman doktorun dediği gibi 19 haftalık mi oluyorum yani 18 haftalık değilim öyle mi ? Bu durumu aranızda yaşayan var mı kızlar