Halimeo Ysfnannesi belden aşağı uyusturuyorlar spinal sezerayn benim kini yaptılar artık özelde o istek var devlet spinal sezeryan yapıyor özele gidersen narkoz verirler sana
ozlemsatilmaz Canım benim de ikinci sezeryan ilki sıkıntılı olduğu için riske atmak istemedi doktorum 36+5 te alacak haftaya gireceğim ciğer geliştirici iğneleri de vurduruyorum
ozlemsatilmaz Ysfnannesi yok hayır genel anestezi. Benim ilk doğumum fazlasıyla travmatik o yüzden genel anestezi istedim doktorum da daha uygun gördü
_hira_ Halimeo evet istedi . Yarın sabah gidip olacağım . Doğumdan çok covid testinden korkuyorum yaaa 🙈 çoğu hastanede 1 Temmuz itibari ile kalkmış test zorunluluğu ama şans benden istediler
Halimeo _hira_ Bende çok korkuyorum ya tahlil yani kan vermeyi korkmuyorum su çubuğu ağzına burunua koymalarını korkuyorum
_hira_ Halimeo yarın sabah gideceğim ama gözümü kapatmayı planlıyorum 😂 inşalalh boşa korkuyoruzdur 🙏🏻