Gulll07 ilk gebeliğim de tonla para verip kremler yağlar kullandım 36+1 olunca çatlamaya başladım bacaklarıma kadar ikinciye hamileyim beyazlasmisti bacaklarım hariç şimdi eski catlatlarim daha görünür oldu ne kullanırsan kullan catlayacagin varsa catliyorsun çatlaklar kırmızı iken aloera Vera jel iyi geliyor beyazlasinca pek bişi fayda etmiyor. Güzellik merkezlerinde tedavisi var sanırım