Son adet tarihim 3 Aralık uygulamada tahmini doğum 9 Eylül diyor ama bazı kişiler erkek çocuğu geç gelir diyor doğum geçirmiş hanımlar kız erken mi geliyor ve erkek geç mi geliyor (biz oğlan bekliyoruz heyecanlıyım bir an önce gelsin istiyorum o yuzden geç gelip gelmediğini merak ediyorum)