Hnf123 37.haftamdayim 1 hafta öncesine göre bebeğim 1 kilo almış görünüyor ve 4 kilo oldu iri bebek oldugu için sezeryan dediler var mı bu durumu yaşayan mümkün mü acaba
Humanur2021 Hnf123 bizim ki de şuan öyle 36 haftadayım 2 hafta önce gittiğimde tam 2 kilo idi . Bugün 3 kilo 200 gram olmuş bizede sezeryan yolu görünüyor ama doktor normali deneriz dedi bakalm
Minikturtageliyor Hnf123 36+3 günlüğüz. Bebeğim iriymiş ve normal doğum için 3500 geçmemesi gerekiyormuş. Şekeri, hamurişini azalttım 🤦🏻♀️
Hnf123 Humanur2021 4 kiloyu geçince normal doguramazsin dedi benim doktorum normal doğum çok istiyordum ama hayırlısı artık
Purpura26 Hnf123 Devlette ilk defa duydum da şaşırdım. Ozaman doğrudur yani. Daha da bekletmek istemez. Kaçıncı haftada alırım dedi? Genelde 38de alıyorlar. 4 kg çocuk cidden seni zorlar birde 40 haftanı tamamladığını düşün
Humanur2021 Hnf123 tabi canım 4 üzeri olursa riskli olablir sağlıklı bi şekilde gelsinler de Nasıl olursa olsun artık 🙏
Hnf123 Purpura26 39 almak istedi ama bayrama denk geldiği için ya 38 ya da 40+0da alayım dedi 40 +0 i dusunuyorum şuan ama haftaya muhakkak gel dedi İnternette 1 haftada en fazla 250 Gr alır diyor bilemedim nasıl oldu bu
Purpura26 Hnf123 Her türlü sezeryan olcaksa ben 40ı beklemezdim canım. Yine de en doğrusunu sen ve eşin bilirsiniz
Purpura26 Hnf123 38. Hafta 9 aylık oluyor artık hiç erken değil. Sezeryanıda 38de alıyorlar genelde. Kilosu tamam gelişimi uygunsa beklemiyor doktorlar. Sen doktorunu dinle en iyisini o bilir.
miniginannesi9 Hnf123 mümkün değil bence. Bu haftalarda günde 25-40 gram alır günlük diye biliyorum. Bı haftada 1 kilo nasıl alacak? Bence bı başka doktorda daha ölçüm yaptırın.