Kızlar 15.haftada gittim doktora idrarimda biraz iltihaplanma varmis geçmedi diye düşünüyorum diger kontrolum 19.haftada olacak inşallah… Kasık ağrım var 2 gündür yani adet ağrısından daha az öyle siddetli değil ama korktum yani internette rahim yukarı cikiyor ve büyüyormus ondan diyor Bu haftaya kadar şükür bi sıkıntıda yok… Normalmidir bugün tam 17+0 günlük ozellikle sirt üstü uzmanınca farkediyorm ağrıyı