Semy yigitegenin_annesi ben hiç aşermedim ya. Özellikle aşerilen bi hafta var mı acaba. 19+2 yim tık yok
Mom06226 Semy bende ilk hamileliğimde hiç aşermemiştim bilerek tatlıcıların önünden geçerken dikkatli dikkatli bakardım canım bişeyler istesin diye ama hiç istemezdi 🤷🏼♀️😀 ama bu sefer ara ara bişeyler istiyor
yigitegenin_annesi hande0606 evet bende şu an mantardan tiksiniyroum sevdiğim şeyler gözümde karramiş yiyemiyroum
Ebrar2727 Purpura26 bende baya kilo kilo çilek yedim Ve şimdi kızım olacak inşallah son 1ay kaldı doguma🥰
Ceylan01-13 Karansalhareketlerbunlar ayy benim canimda cekiyorr allahtan 1 hafta sonraa adanaya gidicem orda bol bol yerim
Eylem_kaya07 Canım çiğköfte çekiyordu hamile olduğumu bilmiyordum yemedim 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim gittim yedim 😂😂
Oskarr yigitegenin_annesi aşermek ne demek? Canın bir şeyi çekmesi değil herhalde. Bir süre Sadece aşerilen şeyi yemek mi? Hamile olmadan da canımız isterya, Böyle değil sanırım. Hiç aşermedim.
yigitegenin_annesi Muse zorla 😂canın imkaneız biiey çeksin kocanda arası. Dursun intikam vakti kızlar 😈