Kdrduru
Merhaba arkadaşlar. 32 haftalığım bi kac gündür bebeğin hareketlerini az hissediyorum bide yürürken kasiklarimin altinda İnce bir sizi oluyor mide kismin geriliyor yürümekte zorlaniyorum. İlk bebeğim olduğu için tecrübesizim acaba erken doğum mu olacak yoksa gebelik ilerledigi icin böyle olmasi normal mi
sche
çok normal canım :) 28 den sonra bile başlayabilirmiş bu dediklerin. bendim de 30lardan itibaren ara ara başladı bu dediklerin baskılar, sızılar, hareketsizlikler.. ama sürekli olmuyor günde bir iki günde bir, şimdi biraz daha sıklaştı 37deyim ;)