Arkadaşlar 3 gün hastaneye gittim kasılma var diye 36hafta 4 günlüğüm bu arada. Alttan baktılar 1 cm açıklık var dediler nst de sancim cıktı, yatısımi verdiler sabah olunca bida baktılar 1bucuk 2 cm e yakın bi açılma var dediler gönderdiler beni eve. Tahminen ne zaman doğum sancilarim başlar ne zaman doğum olur ?